Annas händelser

Halv äten chokladkalender!

Publicerad 2010-12-12 22:14:41 i ,

Nu är det bara 12 dagar kvar till jul, julklappar måste fixas! Jag brukar alltid fundera ganska mycket när julen börjar närma sig, tänka på de som faktiskt inte har det lika bra som en själv. Några jular har jag fått i julklapp av min farfar en get eller en åsna som går till en fattig familj i Afrika, det tycker jag är en väldigt bra present, det känns bra i hela kroppen att få en sådan sak tycker jag!
På tal om jul.. följer ni julkalendern? Den är faktiskt riiiktigt bra i år!! Det vet åtminstone Anna.C och Malin att jag och Erica tycker;)



Idag har jag tävlat tomtetölt, gick tyvärr ej till final men är nöjd ändå! Alla var jättefina och roligt utklädda, bla till pepparkaka och gran! Framtid skötte sig exemplariskt som vanligt!

I fredags var jag och Anna.B på Elvis på Kungsbacka teater, det var det bästa och det sämsta vi sett kom vi fram till. En mycket speciell föreställning må jag säga! Också här lite julinslag (Jag har haft en mycket julig vecka som ni förstår!) Efter det gjorde vi ett besök på Prinsen och fick lite trevligt sällskap Marcus, min manliga dubbelgångare. 

Nu sitter jag och övar Lucia texter inför i morgon. Ska va med i ett Luciatåg på Ramböll i Göteborg kl 14 och ett kl 19 i Onsala kyrka.  Får se hur det går;)  

Det har varit en vecka med mycket utav varje, jobb, sång, ridning och annat fix! Men nu blir det fokus på nästa vecka. På torsdag får pappa tillgång till nya lägenheten, så då blir det till att flytta grejer! Men det får ni veta mer om sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela