Annas händelser

one two three four!

Publicerad 2010-12-07 17:06:20 i ,

En helg fylld av DANCE and I love it! Det finns så många som är så duktiga, så många koreografier som bara får mig att rysa...Jag har blivit så taggad till dans och nu när terminen är slut å allt :( sitter och lyssnar Rihannas senaste album och diggar, funderar på om jag kanske skall koreografera något?.. Men men showen gick bra ialla fall! Pappa, Daniel och hans föräldrar var och kollade:) Har bestämt mig för att fira jul hos Daniel i år, det ska bli kul och spännande:)

http://www.facebook.com/#!/video/video.php?v=1744791823179

Har anmält mig till tomtetölt på söndag, får se hur det går;)! Tränade Framtid idag och hon är i bra form!
I morgon ska jag fika med min kära Erica, ska bli härligt med lite tjejsnack! Ska även hämta ut mitt nya pass och fixa lite annat smått och gott inför Spanien, det är mer än man tror att fixa även om Jobbstart har hjälpt mig med det mesta.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela