Annas händelser

sjungalong

Publicerad 2010-12-01 10:34:13 i ,

ÅÅ superhärligt väder i dag igen! Ska ut och powerwalka snart:) I går red jag ut en helt galet härlig tur i solen, töltade så snön yrde! Man blir så glad av solen, ser verkligen fram emot lite fler soltimmar i Spanien! Måste berätta en sak för er, I söndags när vi kom från Stockholm satte sig Anna på ett nytt tåg mot Växsjö, hon skulle nämligen göra polis fystesterna. Trots ett skadat knä och förkylning klarade hon dem! Herre gud vad stolt jag är över henne! Nu har hon bara ett test kvar,psykolog test och det tror jag säkert att hon klarar. Hon kommer bli världens bästa polis och jag tycker verkligen hon skulle passa som det!

Igår var jag på min sista dansträning inför uppvisningen på söndag, var lite nervös eftersom jag missat 2 gånger plus ett extrarep men körde gärnet så det gick bra! Jag får öva hemma i veckan också så sitter det som en smäck sen;) Vi ska dansa till en remix med bla Chris Brown:) Det kommer bli en grym förställning mest för att det finns så många bra grupper och sjukt coola koreografier!

Idag ska jag ha sånglektion och sen i eftermiddag ska jag öva inför Lucia med kören, kul!

Här är en bild från Lucia i Onsala för några år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela