Annas händelser

Oslo

Publicerad 2010-11-05 11:07:12 i ,

Hej där! Kl 12.16 går tåget som ska ta mig och Daniel från Arvika till Oslo:) Där ska vi hälsa på Daniels syster Malin och hennes kille Simon i deras lägenhet. På lördag och söndag har vi också lite saker plannerade men det skriver jag om senare! Idag fick jag följa med Daniel till gymmet där han brukar träna, vi pumpade armar, rygg och mage-härligt! Egentligen är jag inte så förtjust i träning på gym, har svårt att hitta motivation till varför jag ska stå och lyfta skrot när man kan göra nått roligare som att till exempel dansa... Om du gymmar, har du något tips hur man ska tänka? Hade varit kul och veta hur andra tänker. Igår hjälpte Daniel mig att fixa iordning layouten på bloggen, den är inte helt färdig än men jag tycker den ser bra ut! Vad tycker du? Skriver och lägger in lite bilder efter Oslo helgen, ha det så bra tills dess! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela