Annas händelser

Överasknings helg för pojkvänner av flickvänner!

Publicerad 2010-11-28 22:37:25 i ,

I helgen bar det av till Stockholm igen! Herre gud, har ju varit mer där den senaste månaden än i götet-skärpning Anna! Nej men Stockholm är faktiskt helt okej, jag gillar deras utvecklade kollektiv trafik, den ska dom verkligen ha cred för!
Jag och Anna har plannerat den här helgen ganska länge, en överaksningshelg där vi skulle se musikalen "We will rock you", bo på hotell och ha det allmänt mysigt med våra pojkar. En sån där riktig par helg med andra ord. Jag tycker verkligen det är lyxigt att bo på hotell, någon som bäddar, hänger upp rena handdukar och städar utan att man behöver röra ett finger och för att inte tala om frukostarna! Den som inte gillar hotell frukost måste allt vara lite knäpp! Vi åt i alla fall tills vi storknade nu i helgen! MMM!
Musikalen såg vi i lördags kl 15. Den var väldigt proffsig gjord,sångerna var mäktiga och Freddy Mercury enorm. Men storyn va lite halvknäpp;) jaja en superkul upplevelse i alla fall! En av kvällarna åt vi på en mysig pizzeria och den andra kvällen käkade vi mongoliskt! Jag och Daniel hann med en runda på stan, en adventsmarknad, glögg och brända mandlar med:) Kort och gott gick det hela väldigt bra, vi lyckades hålla alla detaljer hemliga in till det sista och killarna verkade glada och nöjda!

Idag när jag kom hem gymmade jag med pappa och sen kom Daniels föräldrar hem hit till mamma på lite adventsfika-mysigt!

Här kommer bilder från helgen:


På vägen upp blev det julpyssel med pannkaksfolie!

Lite drama när vi skulle ta min "genväg" hem från pizzerian


En trötter och en stig-helmer, undrar vad rumänen som tog kortet tänkte?

musikaltime!


Hotellfrulle me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela