Annas händelser

softat

Publicerad 2010-11-29 16:10:57 i ,

mm dagen har varit soft! sov tills jag vaknade, tog en powerwalk i solskenet vid havet, åt mumsig frukost! Har tagit det lugnt hela dagen, plockat ut lite bilder som jag tänkte framkalla och ta med mig till Spanien å sätta upp på mitt rum där:) Har fixat lite länkar här på bloggen också som jag tycker ni borde spana in, det är nämligen andra spännande bloggar av lite olika sort av vänner till mig, så check them out! Nu ska jag och syrran till stallet och rida en härlig uteritt i snön. Har hittat en skojtävling som jag blev lite sugen att vara med på i dag: tomtetölt på klevsvik, vi får se om det blir något med det;) I kväll ska jag till broder brorsan brosch Anton å kolla lite "ung och bortskämd", take care!

Bild från Club Ponde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela