Annas händelser

Dancing on my own...

Publicerad 2010-10-19 22:36:31 i ,

Nyss hemkommen från dansen och lagom mör;) Idag började vi på en ny koreografi som vi ska lägga ihop med vår tidigare, det kommer bli grymt! (Missa inte showen den 5 dec) Den här terminen dansar jag hip hop newstyle på twisted feet DA. Det är grymt och jag har utvecklats jätte mycket! Kolla gärna in klipp med twisted på yotube, dom är verkligen duktiga och jag är otroligt glad över att få möjligheten att träna för dem. Men nu ska jag sova, står "tillgänglig" på jobbet i morgon så det kan hända att jag får en pling sådär kvart över sju...Här är en bild från min första termin som danstränare. Saknar det ibland men har varit rätt skönt att kunna fokusera på sin egen dans också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela