Annas händelser

Inget jobb idag heller...

Publicerad 2010-10-21 12:50:07 i ,

Usch nu börjar jag bli trött på att gå hemma, fast jag hittar ju hela tiden på saker att göra men börjar nog förstå känslan av att vara arbetslös lite grand nu. Jag är i alla fall bokad på jobb i helgen så det är skönt. Pratade precis med två andra ställen i polen om att gå brevid där så jag kan få acsess på lite fler ställen, vilket förhoppningsvis också resulterar i fler jobbdagar;) för övrigt trivs jag väldigt bra med mitt jobb i hemtjänsten och som personlig assistent. Det är varierande och ingen dag är den andra lik! I dag ska jag ha lektion för min lilla ridtjej Evelina, det ska bli kul! Sen efter det ska jag på en kurs i hur man gör afficher på elektronen- alltid bra att kunna!
Här är en bild från i somras när Daniel var med i stallet.

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-10-21 16:19:13

Gud vilken gullig kisse! Resa till Spanien? ska du plugga där eller? :)

Postat av: Anna

Publicerad 2010-10-25 21:41:27

Hehe ja dom e söta;) Nja på sätt och vis.. jag ska volontär arbeta men får språkundervisning också:)

Postat av: Hannes

Publicerad 2010-11-28 23:12:32

Hunken!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela