Annas händelser

sakna, parta, tävla

Publicerad 2010-10-31 16:05:10 i ,

I går tittade jag på mina tre filmer jag fick med mig när jag slutade gymnasiet. Musikalen " Sagan om ingenting", musikalen "chicago" och sammanställningen från vår turné. Jag kan bara säga ett ord: SAKNAR! Att sitta och titta på något och verkligen känna sig stolt över alla som var med är en grym känsla och jag kan fortfarande minnas hur vi stod och var nervösa precis innan ridån gick upp på Chicago, eller hur vi innan vi skulle gå in på scen i "ingenting" stod och sa till varandra: Gå in i roll nu! De dök också upp minnen från hur vi samarbetade när vi riggade och roddade scen på turnén. Jag tror inte att jag hade vart den person jag är i dag om det inte varit för mina tre år på estet, de var underbart och jag saknar ALLA jättemycket. Men jag hoppas nu att alla kommer på reunionen den 23 november? Det hade kännts så bra om vi faktiskt lyckats hålla kontakten in i vuxenlivet.

Till en helt annan sak, igår var jag på Ponde, förlåt - Club ponde. Det var faktiskt riktigt röj! Mycket folk, dansgolv, dj och trevlig personal. Jag träffade Anton, Henke och några estettvåor (jag tänker fortfarande att jag är 3.a) Träffade även lite annat Onsala folk. Men en lyckad kväll!

I dag har jag hoppat clear round med Framtid på min gamla ridskola i fjärås, hoppade två rundor och blev nolla på den första, den andra rundan petade vi ned sista hindret men jag är ändå supernöjd! Nu ska jag på bergakungen med pappa, Jenny och Daniel och kolla in social network, sen kanske jag och Daniel skulle åka en sväng förbi Alingsås och kolla på lights där... som ni förstår en fullspäckad dag men med mycket kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela