Annas händelser

Underbar helg<3

Publicerad 2010-10-25 21:35:59 i ,

Helgen som varit har vart helt underbar! Daniel världens underbaraste pojkvän satte sig på tåget och åkte ända från Arvika hem till mig för att vi hade bråkat. Han var hur underbar som helst och hade med sig the och choklad i en fin present ask! Vi behövde träffas och nu känns det verkligen bra mellan oss! För övrigt har jag jobbat , haft ridlektion för en av mina elever och haft sånglektion i helgen, fått mycket bra gjort! I dag var jag ute och sprang på morgonen med grannhunden Kajja, sen jobbade jag mellan 12 och 16, därefter var jag och syrran ute och redbarbacka i höstvädret-härligt!

Här är en bild från i somras när jag och Daniel paddlade kajak! 
En bild från förra höstens uteritter

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela