Annas händelser

Livet är underbart..

Publicerad 2011-04-04 17:11:11 i ,

.. när man får äta gott, skratta, när vädret är kanon och man får gå hand i hand med den man älskar<3 Jag kan berätta att vi har haft UNDERBARA dagar! Igår kväll innan Daniel skulle åka var det riktigt jobbigt, jag ville bara åka med honom hem till Sverige, men nu känns det faktiskt väldigt bra! Jag har fått massor med ny energi och vi bestämde oss för att fokusera på framtiden nu istället, det är faktiskt inte så lång tid tills jag är hemma igen.. när jag tänker på att jag redan varit här halva tiden, har det ju gått himla fort! Det har i alla fall varit en helt fantastisk helg och jag har än en gång fått bekräftat att jag har världens bästa pojkvän! Här får ni se lite bilder från vårt äventyr här i Zaragoza:

Vi besökte Mercado central


Vi vandrade en heldag i Juslibol, hade med oss pickninck och njöt av solen(jag hade öronpropp för jag hade lite ont i det örat när det blåste..)


El Euro, floden som rinner genom Zaragoza

Tröttnar aldrig på kaktusarna, de är så coola!


Vi såg centrum av staden, Pilar, gick utmed Euron och åt en supergod trerätters lunch!


På lördagen var gick vi i den stora parken, var på en marknad i vårt område och därefte blev det Parque de atracciones med mina härliga vänner!
Vi var glada och modigast av alla;)


woohoo! Alla är vi ju i samma båt här i spanien...


På kvällen åt vi middag i centrum med massor av goa männsikor, spansk buffé och vi åt i 2h!

På söndagen var i på två museum, Aljaferia- som är inspirerat av Alhambra i Granada, såg tjurfäktningsarenan 
och lagade middag tillsammans.
  

Förutom detta har vi sett en hel sesong av Solsidan, ätit svenskt godis, myst och pratat om allt mellan himmel och jord. Jag repeterar; Det har varit en underbar helg! Jag har fått massor av ny energi och har bestämt mig för att blicka framåt och verkligen försöka ta vara på tiden som är kvar. Den här bilden får avsluta!




Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2011-04-05 08:23:47

Åhhh vad glad jag är för din skull! :D Precis som du skriver så är det bara till att blicka framåt :) <3 Ni verkar ha gjort massa roliga saker :D Samma dag Danni kom ner till dig åkte jag och Jocke till Lindvallen och var där en långhelg :) det var jätte rolig(mysigt/nyttigt jaa osv! Vi måste snacka någon dag på skype. Är hemma runt 21.00 idag och kan logga in om du hinner att se detta ;) Annars hörs vi av en annan dag :)

pusskram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela