Annas händelser

Semana santa!

Publicerad 2011-04-20 19:57:56 i ,

Ja nu är det påsk och ledighet, woho! Ska bli spännande att se denna stora högtid firas här i Spanien! I morgon blir det till att bege sig till norr med Lena och Zori! Pamplona, San sebastian och Bilbao blev det till sist! Skulle egentligen samlat så mycket info som möjligt om Pamplona idag men internet har inte funkat på hela dagen men nu är jag på klubben å lånar lite connection till omvärlden. Hoppas det funkar när jag kommer tillbaka i alla fall!

Har hört att det ska regna i norr precis denna helgen.. synd att jag skickade hem regnjackan med Daniel… I helgen var det kalas för då var Anna och Thomas här! Mina fina volontärvänner! Vi turistade Zaragoza och på lördagen firades Lena i mitt hus, det var fest för hela slanten och ja må du leva sjöngs på hela 8 olika språk!

Fiesta de Lena!


Preparing


Vi var snygga!


Gitarren akte fram!



Tack for en superkul helg med er, ni ar underbara!






Kommentarer

Postat av: Thomas

Publicerad 2011-05-06 20:52:28

Hej hej Anna!



Ditt blog är verkligen kul! Vad bra att du har publicerad fotona från Lenas födelsedagen!

När kommer du att besöka Santander? Och hur var norra Spanien (San Sebastian, Bilbao...)?



Ha det så bra!



Hoppas att vi ses snart!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela