Annas händelser

Hej kära läsare

Publicerad 2011-12-15 23:06:25 i ,

Jag har nu faktiskt varit hemma i precis två veckor. Därför kommer här en liten resumé vad som hänt i mitt ytterst händelserika liv. Resan hem gick bekymmersfri, trots en mellanlandning i Stansted på 7h, puh! Jag begav mig direkt efter hemkomst ut till Marstrand med sisådär halva besättningen. Där väntade uppstartsläger på Båtellet med en go grupp komfirmander som ska ha spanienläger på båten i februari. Efter det har jag jobbat hemtjänst och personlig assistent- närmare sagt hela förra veckan, hängt i stallet, träffat vänner och julbakat med mamma och syrran. Fullt ös medvetslös som någon gammal lärare sa nån gång. Men det är skönt att vara hemma även om det också känns kul att jag ska tillbaka till båten i början på februari. I skrivande stund befinner jag mig i Daniels lägenhet i Arvika, han är just nu iväg och sköter ljudet på Cabaret som värmlandsteatern sätter upp i Karlstad. Så därför har jag haft en lugn dag och tatt igen mig ensam hemma. Igår var jag och tittade på Cabaret, den var bra och alla var jätteduktiga men stoltast var jag allt över Danni-boy där han satt bakom mixerbordet i sin snygga röda väst och fluga.

Karatekids på Marstrand


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela