Annas händelser

Glöm mitt nummer

Publicerad 2011-02-01 23:31:38 i ,

Idag har vart en fullspäckad dag fast ändå ganska lugn. Jag gick upp vid halv 9 gick ut och sprang i parken, finns massor av trappor att springa upp och ner för!, duschade och åt frukost. Sen pratade jag med grannarna som är från Algeriet och mycket vänliga! De sa att jag var välkommen att använda deras dator när som helst och att jag kan surfa på deras internet om det går och just nu funkar det iaf!:) Funkar nästan bättre än den andre grannens:) Åkte in till stan för att se mig omkring lite och därefter möta upp Felix och Martina. Vi gick på stan tog en fika och tittade på begagnade cyklar som var väldigt få och dyra! Så vi ska skicka ett mail till de andra volontärerna på klubben och se om det är någon som har någon gammal cykel stående.. Efter en siesta med en bok(tror ni verkligen att jag låg och läste?, det gjorde jag faktiskt!) gick jag till affären där jag köpte mitt spanska kontantkort för att se varför inte mina sms når Sverige. Han var otrevlig och sa att det inte funkade så jag blev skitförbannad och krävde pengarna tillbaka.. så nu har jag INGEN TELEFON ni kan ringa! Ska fixa något i morgon men glöm mitt gamla nummer! Ikväll på jobbet var det pyssel och vi gjorde armband!
Saknar er där hemma! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela