Annas händelser

Internationell kväll

Publicerad 2011-02-28 00:54:00 i ,

Oj oj oj här har det inte varit liv i luckan på ett tag! Det har minst sagt varit en händelserik vecka( får bli en snabbversion och bilder;)) Jag har varit på bio med klubben, vi såg disneys version på Rapunsel i 3D, riktigt bra faktiskt. Marcus kom hit i lördags natt efter att ha rest 12h från Galisien, då blev det kalas! I söndags var vi i Juslibol en liten by strax utanför Zaragoza och vandrade i bergen och tittade på utsikt och sjöar, en fantastisk dag och vi slapp jackorna för ett tag i solen! Vandrade i 5h och därefter blev det spagetti och köttfärsås och solsidan med godis på kvällen=)! På onsadagen ställde vi till med en fest och jag lyckades faktiskt dra i hop ca 20 personer, frågade mig själv om jag verkligen lärt känna så många redan och det har jag:) Alla från olika länder, Spanien; Frankrike, Sverige; Italien, Tyskland, Rumänien, Polen och Turkiet. Alla tog med något att äta och det blev en buffé som heta duga! Jag åt ärligt talat tills jag höll på att spricka, men allt var så himla gott! Jag och Marcus gjorde kladdkaka som blev succé. En superrolig kväll och så skönt att man bara kan bjuda hem folk så där! Det är något jag saknat och sett fram emot att kunna göra här. Annars i veckan har vi vart i centrum, gjort en picknick i parken, sett på hip hip, pratat en hel del och kommit fram till hur stolta svenskar vi ändå är.

Cactus 


Modeling

Ett litet skutt från döden


Efter medhavda pankakor



Ferre= MAT


Köket är kanske inte så litet ändå?

fortsättning följer..












Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela