Annas händelser

Patriotisk?

Publicerad 2011-02-05 22:37:15 i ,

Ja jag undrar allt om jag inte är lite patriotisk till mitt kära fosterland i skrivande stund... Idag när det var "öppen klubb" var det helt galet, kaotiskt, nästan jobbigt rörigt. TACKA VET JAG SVERIGE där allt är välplannerat och organiserat in i minsta detalj. Medan de här står och skriker i mickrofoner för att överösta alla väntar vi i Sverige snällt på vår tur att få prata. När jag påpekar att det faktiskt var farligt hög ljudnivå(jag kände att jag bara ville gå ut, hålla för öronen och dra något över mig) säger de.. hmm det har vi aldrig tänkt på? Nej just i denna stund är jag väldigt stolt över att vara svensk, lugn och välplannerad. Även om jag blir förknippad med kyla och snö och min compañera med pizza och pasta så fort vi säger vart vi är ifrån är jag stolt över att ha en svensk flagga hängandepå väggen i mitt rum.. (Något som skulle få en helt annan innebörd i mitt rum i Kungsbacka).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela