Annas händelser

Wow det är varmt!

Publicerad 2011-02-06 19:32:15 i ,

Idag har det visst gått och blivit vår i Zaragoza! En timmes promenad i parken i bara t-shirt var nog bland det härligaste på länge. Att känna doften av gröngräs, höra fåglarna kvittra och se hur allting börjar vakna till liv är underbart. Jag älskar våren och har alltid gjort. När jag kände hur skönt solen värmde spratt det liksom till i mig, vårkänslor säger jag bara! Att man kan bli så lycklig av lite sol och värme!

Igår var jag ute med några från jobbet, mycket trevligt! Det var dans och spansk rockmusik fram till gryningen. Sista bussen från centrum går 05.30 det vet jag nu:) Pratade med en kille jag jobbar med som heter Eduardo som ska låna ut sin cykel till mig mot att jag ger honom gitarrlektioner, det tyckte jag var en bra deal! Så i morgon har jag förhoppningsvis en cykel, mycket passande nu när jag snart ska börja med spanska lektionerna. Har pluggat 2h idag för inför provet i morgon. Vi får se hur det går men vill gärna hamna i en grupp som kräver lite utmaning! Nu blir det lite tid för skype och sen ska jag laga en god middag, honungsmarinerad kyckling med couscous och tzatsiki. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela