Annas händelser

Allt snurrar..

Publicerad 2011-01-01 22:44:26 i ,

men det gör det faktiskt... Jul hos mamma, jul hos Daniel, jul hos pappa, jul hos mormor och morfar, nyår, födelsedag, hinna träffa alla innan jag åker, avslutning med ridelever, flytta, avsluta på jobbet, packa, presskonferens, maila med spanjorer, fixa, fixa, fixa ALLT! Jag tror faktiskt jag har drabbats lite av resfeber, även om jag har svårt att erkänna det. Hela tiden har min flytt till Spanien varit så avlägsen, men nu åker jag faktiskt om två veckor.. blir helt nervös nu när jag skriver det och läser det och kanske nästan förstår det...
Om jag "bara hade stuckit i väg" hade det nog blivit annorlunda.... har väntat så länge, känns så stort att ta det här steget. Men det är dags det känner jag.. men just nu befinner jag mig på kanten innan hoppet, precis så känns det faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela