Annas händelser

Avsked

Publicerad 2011-01-15 22:11:32 i ,

Allt jag vill hinna med, det har varit svårt... det känns som jag har gjort allt jag ska, tagit avsked av vänner,familj, häst och jobb. Jag vill bara åka men samtidigt känns det som jag har massor kvar att göra. Det är lite nervöst, roligt och vemodigt på samma gång. En konstig känsla som är ny för mig.

Jag har pratat mycket med Marcus på skype sedan han åkte.. och ja.. det var ju inte riktigt som han tänkt sig, det gjorde mig till en början väldigt nervös inför min resa, men det var bra också att jag fick bryta mitt sätt att tänka. Nu kan det faktiskt nästan bara gå bra. Eller dåligt, men jag är beredd på ett annat sätt. Han fick vara försökskanin i mitt ställe.

åå jag känner att jag kommer sakna väldigt mycket, alla fina vänner, mammas köttbullar med brunsås, Framtid- min lilla tävlingshäst, mitt jobb (måste bara berätta; jobbade sista dagen i hemtjänsten igår och fick som tur var åka till min favoritgubbe! Kokte som vanligt hans löskokta ägg på morgonen och han tjatade om att jag är såååå lik Emma Green, allt var som vanligt egentligen, jag kände att det här kommer jag verkligen sakna! Han tyckte att jag skulle ta med mig nattsärken och tandborsten och flytta till honom istället för till Spanien så lovade han att han skulle hålla med tandkrämen:) Han e så himla goo. När jag kom tillbaka på lunchen så sitter han i köket och jag går ut i vardagsrummet för att fixa något och när jag kommer tillbaka ser jag att han har lagt en chokladkartong i min väska! Han hade skickat sin granne på förmiddagen att handla den till mig! Jag blev så himla rörd! Han är bäst och jag har lovat att han ska få ett kort av mig Anna "Emma" Green sedan när jag är i Spanien.)

Jag kommer sakna allt otroligt mycket när jag är iväg, men mest av allt kommer jag sakna min prins, min underbara älskade som alltid finns där hur jobbig, dum och bitchig jag än kan vara. Jag vet att han kommer sakna mig också, men han kommer ändå vara mitt största stöd när jag är borta, det är honom jag kommer ringa först om något skiter sig. Tack för att du finns Daniel<3.

Kl 08.50 beger jag mig från Landvetter på måndag och på tisdag från Barcelona till Zaragoza. Kollade precis väderprognosen och i morgon är det 16 grader och sol i Zaragoza, det gillar vi! Jag ska försöka ge er en uppdatering så snart jag befinner mig på min nya hemort!  /A

Kommentarer

Postat av: Danniboy

Publicerad 2011-01-15 22:32:56

Älskar dig också Anna <3 Du är helt fantastisk och jag kommer absolut att stötta dig så mycket jag bara kan under din spännande resa...! :-) Det kommer gå kanonbra, längtar redan tills jag ska komma och hälsa på dig!!

Kyssar från din prins

Postat av: mamma

Publicerad 2011-01-16 19:59:06

Önskar så innerligt att allt blir bra för dig när du kommer fram! Finns med och för dig om och när du vill!

Kram mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela