Annas händelser

Bröllop

Publicerad 2011-01-10 15:48:20 i ,

Ja vad ska man säga...i går kväll var jag och Daniel på bröllop. Det var Daniels kompis Niklas (också 89:a) som gifte sig med sin Nathali från Ukraina. Det var ett fint bröllop må jag säga! Även om vi alla nog tycker att det har gått lite snabbt i svängarna... Men som sagt det var trevligt..Nathali hade förberett massor av spex och lekar, som var jätteskoj! Maten var god och gästerna var snälla. Här kommer lite bilder:

Här delar de ringar..

Så här såg jag och Daniel ut

Bilden frontas av snygga bestmannen Andreas

Här bevisar Nathali för Niklas föräldrar att hon kan ta han om sin man och mata honom

Presentöppning


Idag ska jag till min duktiga frissa Päivi så hon får snygga till mina toppar innan jag åker! Därefter blir det kanske lite yoga för min del.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela