Annas händelser

Flytt

Publicerad 2011-01-07 15:16:36 i ,

Nu har jag flyttat och är inte längre Onsalabo, jag bor numera i en trea med min pappa i söderstaden i Kungsbacka. Dock bara de här 10 dagarna innan jag åker (flyger till Barcelona den 17e och stannar hos min vän Julia över natten för att sedan bege mig till Zaragoza dagen efter). Utan Daniels hjälp hade det nog aldrig gått, han är verkligen fantastisk min pojkvän! Känns bra nu i alla fall. Allt är på plats och det mesta inför Spanien är också packat! I dag införskaffade jag lite våtservetter, deo och annat smått och gott som kan va bra att ha på resan. Har ni några tips på vad jag ska ta med mig? Något som ni glömde senast ni var ute och reste till exempel?
I morse var jag och tittade på när Daniel var med Pappa och de andra brandmännen och spelade hockey, han var skitduktig! Jag visste att han var bra men han imponerade på mig rejält! Efter en timme i ishallen med varm choklad och smörgåsar åkte jag och gymmade, gick bra förutom att jag fick en träningsstång i huvudet! Aj aj aj säger jag bara, men men typiskt mig ju!

Så här blev mitt rum!

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2011-01-07 22:06:44

Ta med dig havregryn om du inte vill äta vitt bröd varje dag ;-)

Postat av: Anna

Publicerad 2011-01-24 14:13:41

Hej världen bästa tjej :) läs hela din blogg nu och oj vad fint ditt rum blev och vad skönt att resan gick väl! Det var la de jag sa ;) ahah <3 vi hörs gumman, jag kommer vara VÄLLLLLLDANS aktiv på din blogg må du vet från och med nu såå skriv såå fingrarna blöder ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela