Annas händelser

VIP

Publicerad 2011-01-09 14:55:54 i ,

Igår var jag och Daniel på filmen Cornelis på Bergakungen. Vi passade på att gå på VIP då det var Daniels julklapp från mig. Det var faktiskt lite roligt även om jag inte känner att jag vill göra det igen.. men det var kul att prova på det. Förutom popqorn, dricka och skinnfotöljer ingick det såklart att mingla lite i vip loungen innan föreställningen, ytterst fasionabelt! ;) Filmen var också den bra! Lite som en svensk "Walk the line" måste jag säga. En stor elouge måste jag ge Cornelis själv som spelades av en norsk skådespelare, han gjorde rollen otroligt bra! Filmen var 1h och 40 min och höll ett lagom tempo hela tiden. Absolut värd att se!

I dag ska jag och Daniel på bröllop! Det är Daniels vän Niklas som gifter sig, det är helt galet.. känns väldigt vuxet. Lovar att försöka lägga upp några bilder på spektaklet under morgondagen! Jag och Daniel håller på att göra oss i ordning för fullt, så nu blir det nailpolish!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela