Annas händelser

Allt på samma gång!

Publicerad 2011-06-09 17:42:29 i ,

Fullspäckad vecka säger jag bara! Jag vet att jag vart dålig på att uppdatera men det är full rulle nu ska ni veta. Avsked, slutprov i spanska och göra allt man inte hunnit göra med de som ska åka och avslutningsfestival på lördag. Dessutom har jag bokat flygbiljetter till söder! Planen är att träffa min vän Anna Fison i Cadiz och sedan fortsätta till Sevilla och Cordoba! Jag åker på tisdag;) Mycket som ska planneras innan dess! Helgen var också full av aktiviteter, främst med jobbet då vi var på dagsutflykt både fredag och söndag.

Har hunnit med mycket på förmiddagarna denna veckan, en aktivitet varje dag.. i tisdags var det shopping. Lena och Cindy värmde upp utanför Primark!


Idag efter sista delen av slutprovet firade vi med glass och kaffe på en härlig uteservering. Mer fiesta blir det ikväll och på lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela