Annas händelser

Värmen här kommer jag!

Publicerad 2011-06-13 22:58:01 i ,

Idag firar jag och Daniel 2 år, vilken grej va?! Synd att vi inte kan vara tillsammans men det får bli fira av när jag kommer hem! Han är underbar och jag älskar honom så!
Idag tog jag avsked av mina fina tjejer här i Zaragoza.. har inte fattat det än att vi inte kommer ses på ett tag.. men förhoppningsvis blir det inte alltför länge tills nästa gång!
I morgon ska jag ut på resande fot igen! Om det blir som planerat blir det Malaga-Marbella-Gibraltar- Cadiz- Sevilla och Cordoba! Spännande värre! Lovar att försöka uppdatera med massor av bilder när jag är tillbaka... resandet kommer bli rätt tufft tror jag då de har dryga 40 grader där nere och jag dragit på mig en förkylning.. men men återstår att se! Hörs snart och ses (faktiskt) snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela