Annas händelser

ÄNTLIGEN!!

Publicerad 2011-03-30 17:11:40 i ,

Ja i dag händer det, ikväll.. min älskade Daniel kommer hit!! Vid det här laget sitter han nog på Stansteds flygplats och väntar.. har en del roliga saker plannerade.. men det berättar jag mer om efter helgen. Ute är det strålande sol, hoppas det håller i sig! Jag har gjort crepes och köpt nutella och jordgubbar som vi ska äta när Danni kommer, nu är det fest! Jag är väldigt förkyld bara och har börjat få ont i ena örat, hoppas inte det är öroninflammation (som syrran just nu också lyckats dra på sig hemma i Sverige)... men jag kurerar för fullt fram till kvällen så får vi se.

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2011-05-23 18:53:35

Hej!



Jag hittade din blogg när jag sökte på ordet "Nutella". Vi är några studenter som håller på med ett arbete gällande frukostvanor och Nutella. Vi skulle verkligen uppskatta om du ville svara på några frågor. Vi kommer att lotta ut 4 biobiljetter till en av personerna som svarar.



Använd länken nedan för att delta!

http://www.kwiksurveys.com/?s=NJMLGK_d81b3fc9



Tusen tack på förhand!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela