Annas händelser

Bikiniväder!

Publicerad 2011-03-13 20:49:42 i ,

Nu har det slagit till och blivit varmt i Zaragoza! Har varit ute på en långpromenad i t-shirt och uppkavlade byxor och sen hittade jag en perfekt plats i parken där det var vindstilla. Där satt jag och svettades på en bänk, lyssnade på musik och pluggade (försökte i alla fall;)) superskönt! Att känna lukten av gräs, gillning och höra fåglarna kvittra var en riktig boost för mig som har legat inne hela veckan OCH jag har fått bra med färg=) Det var nog tur att jag inhandlade en Bikini i Barcelona förra helgen för jag har en känsla av att jag kan få användning för den rätt snart=) Om inte annat nästa vecka när vi beger oss till Malaga för Midterm kurs! 

En annan solig bild som är tagen i Huesca, när vi var där alla volontärer från Aragon.


Min nya bikini, riktigt nöjd!


I dag har jag och Daniel 1år och 9 månader! Saknar honom så mycket men nu är det bara 18 dagar tills han kommer hit <3





Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2011-03-15 18:33:28

STOR kram och massa pepp från Swiss! Härligt att höra att du blivit lite boostad. Puss amica!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela