Annas händelser

Tv -kändis

Publicerad 2011-03-17 22:52:11 i ,

Nu är jag hemkommen från en tv-intervju med Aragon tv. De ska göra ett reportage om oss Evs volontärer som befinner oss i Zaragoza. Det gick bra men var en del kluriga frågor! Det är så himla irriterande när man har ett skitbra svar i huvudet men inte kan få ut det ur munnen på grund av språkliga begränsningar. Men det var kul och spännande, de filmade undertiden Bailes lationos och jag tror deltagarna tyckte det var spännande med kameror och mickar=)

Det var översvämning på jobbet i förrgår, aldrig varit med om något liknande. Det hade regnat heela dagen och så började det läcka upp avloppsvatten ur ducshbrunnarna och vi klafsade runt inomhus med vatten upp till fotknölarna. Det var bara patetiskt att vi försökte stå där med moppar och rädda situationen. När vi gick ner i källaren fullkomligt hällregnade från ledningarna i taket och vi bara stod och gapade. Jag var helt säker på att de skulle behöva stänga klubben dagen efter men icke sa nicke.. ibland går det undan för spanjorerna också! Det hade varit ett städteam med pumpar där större delen av natten och fixat det mesta!

I morgon beger jag mig till Valencia 05.15 står alarmet på så ska lägga mig snart. Lovar att försöka uppdatera er med bilder och info på måndag då jag är hemma och landar en dag innan mitt-termins kursen i Malaga på tisdag=)

Puss och Godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela