Annas händelser

Vardag

Publicerad 2011-03-03 22:53:39 i ,

Det är en helt vanlig torsdag och klockan ringer 08.30, springrunda, dusch och frukost vid tv:n, därefter plugg och sen cykla till skolan kl 11. Klockan 14.30 kommer hem, letar upp något recept och lagar lunch. Därefter lite mer plugg och kolla upp praktiska saker inför resor, svara på mail och förberdelse för jobb. Kl 18 jobb. Fram till kl 21. Komma hem laga mat, äta. Skype. Läggdags 00. Och så fortsätter det dag ut och dag in.. vardagen har infunnit sig och jag har smått panik. Det är jobbigt med vardag, det är ju som hemma fast ändå inte..man förväntar sig mer,ett äventyr varje dag så som det var i början... Det är jobbigt nu, men försöker hitta mina ljuspunkter, skype med Daniel eller plannera inför resor med kompisarna. Har faktiskt bokat in en hel del resor nu! Nu till helgen blir det först Barcelona, ska bo hos Julia och vi ska ha det kalas! Sen ska jag träffa Erica Elmquist(från kungsbacka) och Anna Fison(från London) som också är där i helgen så det ser jag verkligen fram emot!

Sen är det planer på Valencia, Pamplona,Bilbao, Santander och sen en vecka i söder i slutet på projektet men det får ni veta mer om senare! En sak som är säker är i alla fall att mitterminskursen( nu i mars) är i Malaga=) ska bli skönt med lite värme (här har det faktiskt blåst storm hela veckan)! Saknar er alla väldigt mycket där hemma! Puss

 
Här är en vardagsbild som Marcus lyckats fånga. En vanlig dag på supermercadon.

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2011-03-08 13:27:03

Hej underbara du :) hoppas att allt är fint! Kom precis hem ifrån kyrkan, har jobbat med dom små och snart bär de av igen till noa och till sist träffpunkt. Jag har vardag jag också och försöker komma på vad jag vill göra med mitt liv om jag nu mot all förmodan inte skulle komma in nu i augusti. Får veta hur det blir med polisen vid midsommarveckan.. :( Allt gick iallafall bra i kristianstad, psykologen var dock lite hemsk ;) haha hon visa inga känslor och tryckte rätt hårt mot min unga ålder. Men men, ålder är ju endast en siffra (precis som gamla tant Gunnel 69 år sa ;) haha förlåt att jag inte loggade in på skyp igår, glömde helt av de verkligen.. saknar dig som 17 gumman! Ska till stallet nu en snabbis och vet du vad jag har glömt att säga! Hela Stara ladan har byggfirman som köpte markerna tagit bort! Så nu står bara huset där. Det ser verkligen naket ut, men det kanske trotts allt var bra pga skiket! Vi får snacka snart, många kramar //Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela