Annas händelser

Playan Tarragona

Publicerad 2011-05-30 22:42:13 i ,

Helgen har varit toppen! I lördags morse begav vi oss fullpackad bil mot Tarragona, dock lockade inte vädret så mycket till bad då det var mulet och tråkigt men fram på eftermiddagen efter lite turistande i Tarragona och incheck på hostalet sken det upp! Även igår var vädret toppen och vi hade en heldag på stranden och kunde ligga i vattnet i över en timme! Har saknat havet så mycket! I lördags var det ju inte helt fel att vi befann oss i Katalonien när Barca vann champions leage, oj vilken fest! Vi följde matchen på plazan i Tarragona och efter det firades det som jag vet inte vad! Tack för en härlig helg tillsammans, det här var verkligen semester!

Katalonien är känd för sina högtidsdagar då man tävlar i vem som kan bygga höst torn med människokroppar


Segerfest när Barca vann


Älska havet




Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2011-06-08 23:10:03

HEJ MIN KÄRA VÄN!! OJ OJ OJ OJ VAD JAG SAKNAR DIG! Men snart har jag dig hemma. Det finns inga ord på hur mycket jag längtar tills jag bara har dig några kilometer borg och kan ringa dig när jag vill! <3 Har verkligen velat ringa dig hela dagen, för nu har det "hänt saker" kanske inte så stora, men några små titt som tätt som vi alltid brukar prata om. Fick som ex ett sms idag där det stod." Jag åker förbi kungsbacka nu :P" Kollade upp nr men det fanns ingen som hade de, så ringde upp och gissa vem som svara?! Jo Magnus??! Va ville han, var det liksom inte ett avslutat kapitel? Nu känns det så konstigt, jag älskar jocke så himla mycket men det är jobbigt att M. hör av sig! Hur som helst så skiter jag ju i m nu. Jag och Jocke ska åka någonstans nu på fredag tills måndag. vet själv inte vart, så han har planerat själv ;) haha SPÄNNNNANDE! Antagligen ska vi förbi sveriges gränser pga att han tagit alla mina uppgifter på passet?!. Men du, jag vet vad vi kan hitta på för skoj med våra små killar (om vi vill) annans kan bara du och jag åka iväg. Till ett ställe med islandshästar där man bor i stugor och badar tunnor på kvällarna. man kan vara ute 2, 5 eller 6 dagar. Detta ligger i J-köping så det är inte sååå långt bort ;) hahah Men anna! ååå som sakt vad jag önskar att du var hemma nu!



Förlåt mig att jag inte svarat på ditt mail ang elida. Men vi kan juu see hur det blir. Tyckert det är lite pinsamt att åka med bara för att jag inte kontaktat dom igen :/ dåligt av mig! :( Men som sakt kommer det fler strömmar och kanske elida passar mig eller dig eller oss bätter om ett år? Kanske har lyckats bli mer kristen då efter ett år på noas ;)



Har sett på dina bilder att du har det väldigt bra, skönt för dig gumman, du kan gott behöva lite semester du också <3



försökte ringa på din mobil förut, var verkligen desperat i behova att prata med dig. Det känns alledess förlänge sedan vi gjorde det! ååå gumman du kommer hem om exakt 23 dagar!



Gummman vi hörs snart, hoppas du vet att du är med mig ialla tankar och allt som händer runt omkring! Jag sänder mina tankar till dig! Fy, haha börja lipa nu! Inte för att jag mår dåligt utan för att du är så bra och snart att vi får hem vår stjärna och alltid glada tjej! Och vet du, sommargympan har dragit igång!!! Vi måste gå på dom när du kommit hem. Då, först då är allt som vanligt igen. Och som alltid när vi varit duktiga och tränat så blir vi sååå sugna på choklad haha :')

men som sakt "igen", puss och kram min bästa anna. Vi ses SNART!

Postat av: Anna

Publicerad 2011-06-09 08:29:39

Vet inte om det med hästen kanske var så bra? ! haha Joo klart det ÄR!!!



Men har iallafall fått reda på nu vart jag ska imon! PARIS! Vi ska till frankrike! :O Jag kan med detta erkänna att killar vill om dom kan! ;) haha Är super glad :) vi hörs bästis <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela