Annas händelser

Walk and walk and walk...

Publicerad 2011-05-11 15:58:19 i ,

Ja det har blivit mycket gång i helgen, pappa kom i lördagskväll och på söndagen såg vi mer eller mindre hela Zaragoza by foot, gick en guidad tur i centrum bland annat. På kvällen såg vi Real Zaragoza möta Usasuna och stämningen var på topp och stadion fullsatt men tyvärr blev det ingen vinst till hemmalaget:(
På måndag var det studiebesök med skolan till Zaragozana-ölfabriken här i stan, kul och intressant-man gör inte öl på en kvart ska ni veta!

I går åkte vi på en väldigt sevärd utflykt: "Monasterio de piedra" vilket var en naturpark full av grottor, vattenfall och andra spännande saker man bara ser på film annars.. en mycket trevlig helg över lag!

På Zaragozana- Observera att detta var före provsmakning!


Första målet av Zaragoza,stämningen på topp!.. men de två senare av Usasuna..


Utflykt!


Som i en film...





Grotta med vattenfall utanför öppningen

Spegelsjön











Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2011-05-12 08:24:09

Hej min underbara vän! Förlåt att jag inte hört av mig på ett tag nu! Men det har faktiskt varit rätt mycket runt om nu.. Men WHHHAA vad fina bilderna va på vattenfallen och grottorna! Precis som du skrev så ser man bara sådant på bilder eller film. Tänk vad du har varit med om :D Det är helt galet! Jag ska verkligen försöka ta tag i att försöka komma ner till dig, visst är ord bara ord , men både du och jag vet ju att vardagen fylls ut så himla snabbt och alla dagar flyger bara förbi en.. Men, jag ska verkligen förska planera in. Skulle inte du kunna skicka ett mail (facebook mail) på de "dagar" du är relativt ledig (veckodagar) i juni. Kanske bara kan vara nere 2-3 dagar för att se :)

Hur som hels fick jag reda på att jag inte kom in på Polisen denna sökomgången. Pysokologen tyckte jag var för ung, men därimot gillade polisparet mig skarpt! Loften kom in i stholm.. Men det gör mig inte så mycket, ska ju börja jobba på noas i augusti så då kan jag ju träffa dig en massa :) <3 Och inte nog med det, Angelica kommer hem nu till helgen och Joanna kom hem igår! Du förstår hur mycket vänner det är som har varit bort ;) haha Men den allra bästa kommer om si sådär 50 dagar idag! :D

Vad händer mer i mitt liv nu, joo massa saker! Bad Ebba klippa 1 cm i mitt hår i söndags. Det blev 4,5 cm snett så har JÄTTE SKEVT hår just nu, är jätteförkyld och har tappat rösten, onsala runt är nu på lördag, ska börja köra in Kitty, Jocke har planerat någon överaskning till mig i mitten på Juni fredag-söndag! Nästa fredag ska jag på Bernadotte balen, (dom har bjudit in gamla elever), ska jobba på båda kapan och glassen idag, har nackspärr ;D hahah så det är verkligen FULL RULLE MÅ DU TRO ;)



Saknar dig.. Kram kram



ps glöm inte skicka ett mail på fb ang dagar! ds

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-05-12 16:08:31

Hej Anna.



Härligt att höra att du har det bra!



/Hanna

Ps nu får jag ju kommentera...=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela