Annas händelser

A coruña

Publicerad 2011-10-05 11:29:40 i ,

Ja där befinner jag mig just nu, norra Spanien, Galicien. Efter över en vecka utan fast mark var det rätt skönt att gå i land! Om själva resan kan jag säga att allt gått bra, mer säger jag inte, blir mer spännande så. Vi har sett en och annan val plus en hel del delfiner! De var så häftigt att se dem i det fria, hoppa och leka vid båten. Jag lyckades träffa min kära vän Maris som bor här i A coruña, tyvärr blev det ingen längre träff då hon skulle bege sig till Barcelona samma dag.. Det är så härligt att vara tillbaka i Spanien! Känna dofter, prata spanska och ta det mañana!

Nordsjön




Delfinas


Engelska Kanalen



Spegelblankt på Biscaya



Nu ska vi lämna kaj vilket innebär slut på internet men mer bilder kommer snarast!
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela