Annas händelser

Y el camino empieza...

Publicerad 2011-09-25 12:10:46 i ,

I dag börjar den långa seglingen mot sydligare breddgrader. Jag har dragit på mig något som liknar en halsfluss vilket ju inte känns toppen men vad gör man? Salongen är packad med konserver och snabmat så överleva får man väl hoppas att man gör. Även om detta nog kommer bli en av de tuffaste utmaningarna jag någonsin varit med om.

Vi lämnar Göteborg i kväll och det verkar som att det blir först i England vi får stå på fast mark igen. Wish me good luck!

Kommentarer

Postat av: moster

Publicerad 2011-09-25 21:05:53

Finns ju så mycket skrock med att önska sailors lycka till. Men nu kan jag i alla fall säja att du är med i min aftonbön. Kram och ha en bra resa utan höststormar.

Postat av: moster

Publicerad 2011-09-25 21:08:15

Det är ju en massa skrock med att önska sailors lycka till. Men du är i alla fall med i min aftonbön.

Hoppas resan blir precis så bra som du önskar - utan höststormar.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela