Annas händelser

Utanför Danmark

Publicerad 2012-04-03 07:40:38 i ,

Jag befinner mig utanför Danmark och klockan är halvvägs gången på min sista nattvakt. Känns skönt- det har varit en spännande, rolig men tuff resa från Las Palmas till vårt slutmål Göteborg som vi (förhoppningsvis) når ikväll.. De stopp vi gjort är:
Madeira
Porto
Gosmouth+Portsmouth
Bunkring i Dover
Lowestoft
Längtar mest till:
Daniel
En stilla säng
En stilla toalettupplevelse
En lång dusch
En sammanfattning i bilder:
Här är hela gänget som startade resan från Las Palmas
Tropikvandring på Madeira
Mysiga Porto
Klippiga Galicien
Mötte våren i engelska Portsmouth
Vi på 4-8 vakten, vakten med det lilla extra, körde fitnesspass som gott som varje morgon!
En bild tagen från denna morgon, har haft fördel att se alla våra solupp- och nedgångar!

Kommentarer

Postat av: Siri

Publicerad 2012-04-04 06:38:28

Oj vilken resa Anna!!! Vi har mkt att ta igen när jag kommer hem:)

Postat av: Jessica Fotar

Publicerad 2012-04-11 13:03:22

Fina bilder, längtar tills mitt nästa konfaläger :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela