Annas händelser

Musical

Publicerad 2012-01-15 20:18:00 i ,

Är hemma efter att befunnit mig 3 timmar på Amerikas västkust. Jag och mamma var nämligen och såg West side story i dag. Den var riktigt bra med mycket dans och även lite español här och där. Det var första gången jag såg den om man inte räknar med filmen då och som alla gånger när jag ser musikal, teater eller dansföreställningar tänker jag mig in i rollerna och drömmen om att få stå där själv en dag får sig ännu en gång en boost. Bara att gå in i salongen innan föreställningen börjat och känna spänningen tydligt i luften gör mig helt pirrig och gör att vår egna sceniska musikproduktion som vi gjorde i trean på gymnasiet återigen gör sig påmind.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela