Annas händelser

Ett änge i Almedalen

Publicerad 2012-07-12 11:57:28 i

 
 
 
 
Efter en härlig men intensiv vecka i Almedalen är jag nu hemma på en snabbvisit för att stå i monter för Elida i Kungsbacka. Olika höjdpunkter jag var med om under veckan var:
*Timbuktus spelning på båten
*Analytiska samtal med nyfunna freds- och klimataktivister
*Löfvens tal
*Alla glada ansikten vi mötte under våra spelningar på stan
 
En mycket lyckad vecka, svår att sammanfatta här. 
 
Det har som vanligt hänt en massa sen jag skrev sist och den allra största nyheten är noga att jag kommit in på Show och musikal till hösten! Ser fram emot det jättemycket! Det är mycket att kolla upp för en blivande student, studeiemedel, bostad, adressändring, flyttlass, you name it! Men just nu försöker jag att bara njuta av mina sista veckor ombord! 
 
Vi har Bohuslän, norge och västkusten kvar på musikturnen och än så länge har rösten hållt! Innan vår musikturne drog igång seglade vi med två grupper runt Sveriges sydspets, det var härliga läger och jag älskade det skånska landet! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-07-13 08:36:59

Man gillar änglar som gör reklam för gospelsång!
Tack älskade barnbarn för att du hittat din blogg igen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela