Annas händelser

Att göra skillnad

Publicerad 2012-05-24 14:49:56 i ,

Det har skett en del förändringar på sistone och därav mitt ointensiva bloggande. Men har bestämt mig för att blicka framåt. Har trots allt en fantastisk tid framför mig och tycker att livet, trots omständigheterna faktiskt är väldigt tillfredsställande just nu. Det har varit intensiva dagar med läger ombord på båten vilka jag har varvat vardagen hemma med. Det senaste lägret var en grupp från Falkenberg som verkligen hade stor inverkan på mig. Så otroligt många fina ungdomar men vars mångas bakgrund var trasig.
Det är när någon släpper in en på livet och man får vara en stöttepelare på vägen som man förstår att man verkligen kan göra skillnad. Att något vi gör för någon annan kan betyda allt för den personen. Det är häftigt att få göra skillnad. Jag hoppas att min gnista för att hjälpa andra aldrig kommer att slockna.

Kommentarer

Postat av: Ingvar Fallström

Publicerad 2012-05-26 09:57:09

Farfar Ingvar är med i dina tankar! Det är tankarna som styr orden och handlingarna. Fortsätt med att tänka positivt. Glad Pingst!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela